Världens äckligaste djur är tillbaka

Det är manga djur i denna värld jag inte tycker om, sma krypande sadana..
Men det värsta är ända Fästingar!
Och nu är dom här igen, sittande i det gröna
Jag kan inte komma pa natt värre djur
Jag tycker dom är super äckliga och jag har verkligen fobi för dom
Sma kryp, sa sma att man kanske inte ser dom vid första ögonkastet, som sätter sig pa ens hud och suger och sugen tills dom växer sig stora

Jag upptäckte den första pa golvet här om dagen och sen dess far hunden inte komma inomhus förens han är inspekterad ordentligt!
D far leta med förstorningsglas nästan.
Sa fort det blir lite bättre väder ska hunden duschas och fa en massa spray anti-fästingar!

Igar hände ända det värsta!
Jag lag i soffan och kollade pa tv och kände att natt kröp pa mig!
En fästing!!
Jag blev sa hysteriskt att jag grät!
D skrattade at mig och han fick självklart ta bort den, den var den minsta jag sett i hela mitt liv och den satt inte fast, men det är faktiskt första gangen jag har en san pa mig och bara tanken pa att han kanske skulle plantera sig i min harbotten och suga sig fast gjorde att jag bade grät och skakade.

Kanske vandrade min fantasi iväg lite grann, ganska vilt och visst är det smatt löjlig, ja, jag vet..men fästingar är faktiskt min värsta, värsta fobi, kanske den enda..
Trackback
RSS 2.0