Dag 10: Min dag

Inte den mest intressanta dagen, men nagondag maste väl nr 10 bli av sa...let´s go!
 
Jag jobbade till klockan 07 i morse, akte hem och sov till 12 ungefär
(hade sovit nagra timmar i natt pa jobbet sa jag behövde inte sova sa mycket hemma idag).
Diskade, plockade undan och satte pa tvättmaskin.
Kollade pa sista avsnittet av Solsidan pa tv4 play och sen akte vi iväg och käkade dagens lunch pa La Trébede
 
 
Inte världens bästa bilder..
Jag at migas till förrätt, fläskfilé med pepparsas till varmrätt och ponche segoviano till efterrätt
(hann äta hälften innan jag tog kortet ;) 
Pa det blev det kaffe och pacharán.
Trevlig mandags lunch
 
Efter lunch akte vi och tvättade bilen och handlade
Sen akte vi hem, gick pa promenad med hunden och sen har vi bara slappat hela eftermiddagen/kvällen.
Nu sitter jag med ett glas vitt i handen och väntar pa att middagen ska bli klar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0