Att man aldrig kan vara nöjd

Efter lunch idag sa kom molnen in, det vart alldeles gratt och kallt
Förra veckan klagade jag att det var sa himmla varmt!
Nu är det kallt, sa min önskan slog ju iof in, men nu vill jag ha sol och värme!

Jag slutade jobba klockan 3 i torsdags och ska inte tillbaka fören tisdag morgon vid 7 igen, sa jag har lang helg och hade faktiskt hoppas pa lite sol och kanske fa lite färg pa sig innan man ska hem till Sverige pa semester nästa manad.
Det far gärna vara sant här väder nästa vecka när jag jobbar, da orkar jag inte med solen alls, men nu är jag ju ledig!

Även om solen tittade fram lite i morse sa har det varit "kallt" i ett par dagar nu, igar gick jag till och med med langärmat.

Termometern visade iof 24ºC ute sa sa kallt kanske det inte verkar, men det ÄR kyligt ute nu!

Som sagt, aldrig kan man vara nöjd med vädret här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0