Uttråkad

Vanligtvis tycker jag det är skönt att fa nagra dagar för mig själv, att D aker iväg själv nagon gang da och da..
(skjutsade honom till Guadarrama igar där hans kompis hämtade upp honom idag för att aka till Burguillo)
Men idag har jag saaaa trakigt!
Och saknar honom lite, om ända hunden vore hemma, men han är ocksa i Guadarrama
Tänkte sätta mig pa baksidan ett tag, men det är för varmt, och där ligger skuggan pa!
Alla böcker mamma fick med sig ner är lästa
Orkar inte ta mig in till stan, det är för varmt
Funderade pa att ta en promenad, men det är för varmt för det med.
Det är bara skit pa tv
 
Kanske ska jag ta tag i disken och strykjärnet iaf...men det lockar inte alls speciellt mycket....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0