Städa och vila

Idag har jag fortsatt med städningen här hemma och hjälp av D fick jag oxa :)
Nu är nedervaningen klar!
Vi har städat bakom tvättmaskinen för första gangen sen vi flyttade hit, gud vad äckligt det var men ack sa nödvändigt! D har monterat ner och rengjort rören och filterna fran fläkten etc...mycket skitgöra och det syns ingen skillnad fran innan städningen men det känns i kropp och själ att det är rent!


Vi har även hunnit med lite vila och ett par langa promenader med hunden. Därmot har vi inte fatt tillbaka var bil!
Dom sa nu i eftermiddags att vi nog far tillbaka den imorrn, pa förmiddagen eller eftermiddagen vet vi inte..
Jag hoppas verkligen att vi far den imorrn!! Den behövs!
Skönt att jag jobbar natt imorrn iaf, sa jag behöver inte bilen fören sent pa kvällen, hade varit värre om jag börjat sju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0