Sverige

Semestern och resan till Sverige varade som sagt var i tva veckor. Jag hann träffa alla underbara familjemedlemar (som iof var orsaken att jag akte till sverige pa semester!) och hitta pa smatt och gott med dom.

Efter en vecka i Sigtuna drogs det iväg till mamma i Örebro där knappt en vecka tillbringades och sen tillbax till pappa och Sigtuna dom sista dagarna innan det var dax att aka tillbaka till Madrid.

Men innan vi drog iväg till Örebro hann vi med en födelsedagsfika med mormor och morfar och ett besök hos gammelmormor som var superkul!! Sa länge sen jag sag henne!!



Jag, pappa och Andreas var ivag och bowlade en dag, skoj!



Med pappa var jag även pa väg till bio en dag i Sigtunas lilla gamla biosalong. Hade aldrig varit där innan och vad myyysig och söt den var!!
Eftersom Andreas fyllde ar när jag var hemma sa firade vi det igenom att ga pa "Sound of Mark" som pappa överraskade oss alla med. De hade sitt första (och sista?!) genrep med publik i Märsta innan själva premiären och det var verkligen super kul, jag skrattade sa jag nästan kissa pa mig! En show jag rekomenderar!!

I ar vart det ingen skridskoakning för min del, men det hindrade mig inte att ta en liten promenad pa mälaren och ta en fika pa Vafflan med pappa och Carin som var ute och akte.


Det vart saklart massor med mys i Stockholm med systeryster och Astrid oxa!






Och sist men inte minst, massa god mat!!! Dom tva masten som jag har i matväg i Sverige är Sibylla burgare och pizza! Det är saaa mycket godare i Sverige än i Spanien, och här äter jag knappt det!

 

Dom tre sista dagarna lag jag däckad i soffan med förkylning vilket gjorde att jag inte kunde träffa Michaela och Therese bla, förlat tjejer! Men tack för ni förstar och vi ses nästa gang jag kommer hem om ni inte kommer ner innan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0