Effektiv dag

Jag har varit ledig idag och har haft fullt upp!
Har städat här hemma och strykt en massa.
Rensat rabatterna, förberett för hösten som aldrig kommer..
Gjort bankärenden och suttit hos frisören i 3h där jag skämde bort mig själv med klippning och slingor.
Jag har till och med lagat mat, svenska köttbullar!
Som D tittade väldigt misstänksamt pa...tills han fick smaka och jag fick tummen upp!
Han tyckte det var konstigt att jag inte dränkte kötbullarna i olja och friterade dom utan stekte dom i smör! 
Han tyckte dessutom att dom var väldigt sma! 
:)

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Apropå att laga svenskt. Min J vägrar slicka sleven när jag bakar. Han tycker att det verkar jätteäckligt. Vad säger D om sånt?

Svar: Det är sällan jag bakar eller lagar mat här hemma. Det är D som star för det :) Men en gang gjorde jag kladdkaka, han höll pa att skratta ihjäl sig sa "platt" den var (men han tyckte den var god!)..da slickade han iaf sleven..han är en riktigt gottegris!
Ulrika

2012-09-13 @ 23:29:19
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Pernilla Chis

Ser fina ut!

Svar: Ah tack! Brukar inte sta för matlagningen här hemma och det var dessutom första gangen jag gjorde köttbullar :)
Ulrika

2012-09-14 @ 21:23:10
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0