Veckan som varit

 
Var inte ledig förens i lördags efter helgen i Gijón, det plus massa andra aktiviteter (det märks att varen är här!) och internetstrul har gjort att det inte blivit nagra uppdateringar här..
 
Först lite om veckan sen ska vi se om jag kan fixa över bilderna fran kameran till datorn fran Gijón sa kommer det natt om det med snart :)
 
I onsdags var det röd dag här i landskapet.
Jag jobbade morgon pa tisdagen och sen natt pa onsdagen sa pa tisdagen passade vi pa att ga pa bio, första ganger pa fler ar! Vi sag "Ocho apellidos vascos", jag tyckte den var kul, D tyckte sa där..
 
 
Onsdagen tillbringades med vänner pa torget, en liten barrunda vart det innan vi akte hem och sov siesta innan det var dags för jobb..
 
 
 
 
 
I lördags och söndags var jag äntligen ledig igen efter 11 dagars jobb i sträck!
Lördagen tillbringades i Guadarrama med svärföraldrarna och igar tog vi ut motorcykeln för en sväng till Ajalvir (Madrid) där det vart lunch med vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0