Lediga dagar

 
Oj sa mycket jag har hunnit med dessa tva dagar!
Vanligtvis brukar jag bara slappa hemma och utgöra ärenden under mina lediga dagar.
 
I onsdags vart det laaaaaang lunch med tjejerna inne i Segovia
Fortfarande fint väder sa vi at pa uteserveringen.
 
 
 
I torsdags var vi upp tidigt, hämtade motorcykeln i Guadarrama och akte ner till Chinchón (söder om Madrid).
Där tillbringade vi förmiddagen och at även lunch där innan vi akte in till Madrids centrum där vi hade lite ärenden att göra.
 
Försökte fa till nagra turistbilder pa de höga byggnaderna.
Inte det lättaste fran motorcykeln, haha.
Här är iaf Torres Kio
 
Torre Espacio, Torre de Cristal, Torre PwC och Torre Foster.
 
 
 
Vi hann förbi nästan hela Ds familj ocksa.
Först ut vad Ds farfar, var förbi sjukhuset där han ligger inlagd (inget jätte allvarligt) för att säga hej.
Sen var vi förbi hans mostrar, för att hjälpa dom med deras tvaparater
(synkronisera tv kanalerna som hade hoppat).
 
Vi asvlutade sen med middag hos Ds föräldrar och fick med oss fleeeera liter olivolja hem.
Godaste oljan!
Vi beställde nagra liter och fick med oss 25l hem!!! 
Nu har vi sa det räcker ett tag, använder den bara ra, alltsa inte i matlagning.
 
 
 
Eftersom jag har haft fullt med roligheter mina lediga dagar sa är alla masten kvar idag.
Dags att aka att handla, ska passa pa att aka förbi Ds farmors kyrkogard ocksa.
 
Sa, senare i eftermiddag/kväll kommer blider fran Chinchón
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0