Körkortet och langhelg

Orkade inte skriva om uppkorningen igar, var sa arg och ledsen pa mig sjalv..fast nu mar jag battre! :D
Vart sa arg pa mig sjalv att jag vart sa nervos och stressad och pga det sa kuggade jag..men men, nu ser jag fram emot nasta uppkorning istallet...:)

Jag borjade kora jaaatte bra och lungt, tills "domaren" (vet fortfarande inte vad han heter pa svenska...) sa till mig att jag inte hade tant ljusen pa bilen, da vart jag nervos och gjorde allt fel....det var i en korsning utan skyltar som jag kuggade, jag lamnade inte foretrade till han som kom pa min hogra sida..det var en nedforsbacke, eller tva som blev en (dar i mellan parkerade bilar) och jag sag inte att den kom en pa den andra nedfarten och lamnade darfor inte foretrade till honom, efter det vart jag saklart annu nervosare, koncentrera mig pa att gora ALLT ratt....jag parkerade perfekt, pa forsta forsoket men sen i en rondell sa stanna bilen for mig..hmm...den la lixom av medans jag vantade pa min tur och nar jag skulle kora in i rondellen la den av och det var kort for mig.....:(

Akte hem och stortjot i en timme och sen var allt bra igen...:)

Har i spanien ar det lang helg har nu...rod dag den 6e och den 8e sa vi har hotellet fullt nu, vilket ar skont da jag jobbar eftermiddag/kvall och inte behover kanna mig allt for ensam, haha...

Pa mandag maste jag komma in och jobba halvdag, da de gav mig en halv dag ledig forra torsdagen...egentligen borde jag inte jobba dom 4 timmarna da jag har ratt att ta ledigt nar man har examen eller dr besok eller liknande..men jag orkar inte braka om det sa jag kommer aka hit iaf...har ( i Spanien) forsoker de utnyttja en sa mycket de gar nastan och eftersom de ar rod dag pa mandag sa har vi som sagt var fullt och det kommer vara mycket att gora pa mandag morgon, och jag ar saker pa att det ar darfor de vill att jag ska ge tillbaks dom dar timmarna da sa dom slipper gora det...lata fan...
Men som sagt, det gor mig inte sa mycket iaf..Dani kommer vara pa gymmet pa morgonen och sen aker vi till Guadarrama efterat och firar Juan och Dani (Juan fyllde ar i torsdags och Dani pa sondag). Vi kommer antagligen sova over dar for att sedan tillbringa hela tisdagen i Madrid...gora massa arenden, shoppa och ga pa julmarknad..:)

Dani  vart skit arg pa mig nar jag berattade att jag ska jobba pa mandag, eftersom jag inte sager till dom att jag inte behover gora det, att jag har ratt i att ha dom dar timmarna ledigt och att jag inte behover "ge tillbaka" dom..men som sagt, har inget annat att gora och dessutom sa har de gett mig 50€ mer i lon under nastan 9 manaders tid, som dricks lixom, sa jag kanner att jag kan gora det..det ar ju anda bara 4h, och om dom beter sig dumt i framtiden sa har jag alltid detta att komma med..haha, kan alltid dra upp att jag jobbade fast jag inte behovde, det tycker jag ar bast...haha...valdigt elakt och dumt kanske, men da kanske jag far njuta lite iaf, ha ett satt att satta dit dom lixom, om jag nu skulle behova det det vill saga....mohahahahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0