FÖRBANNAD!!

Jag ar saaaa arg, ledsen och besviken...det ar iof ingens fel..men jag har inte kunnat kora upp idag..efter alla nerver och allt sa har jag inte kor upp idag! All "stress" i onodan..
Dom som ser till att man kor ordentligt,...hmm..vet inte vad dom heter pa svenska...ni vet dom som bestammer och man klarat sig eller ej..haha...men iaf, sa ar dom BARA TRE!!! och en av dom stukade foten IDAG av alla dagar och var pa sjukhuset nar vi skulle kora upp..sa alla hann inte, eller skulle inte hinna kora upp. Och eftersom tjejen som skulle kora upp med mig idag har redan kort upp tre ganger sa hade hon fortur...Sa Sara sa det istallet for att sta dar och vanta tills klockan tva for att se om jag hann eller inte, vilket jag troligtivs inte skulle gora, sa lat hon mig ga...sa nu ar jag pa jobbet igen....:(
Uppkorningen ar mellan 11-14, men man kan inte veta exakt vilken tid man far, utan man far snallt vanta dar, vi var dar fran klockan 10:30 och klockan 12 sa Sara att jag kunde aka..och jag ar mest arg pga jobbet, var tvungen att ta halva dagen ledig for INGENTING!! Jag kanske masta ha en halvdag ledig nagon annan gang och da kanske jag inte kan fa eftersom jag "tagit ut det" nu..USCH!! Sa jag hoppas att jag far kora upp nasta torsdag iaf..:S
Om jag skulle kuggat idag sa skulle jag fa komma tillbaka nasta torsdag utan poblem eftersom jag jobbar eftermiddag da, men om jag kuggar pa torsdag sa maste jag ta ledigt nast nasta torsdag en gang till och det ar det som jag tycker ar jobbigast....!!

Men men, inget jag kan gora at, bast att vara lugn och sikta pa nasta torsdag istallet!!

I morse nar vi akte hemifran vid 10 var det -5 grader ute!!! Och bilen hade jaaaatte mycket is, men himlen ar klarbla och vinden ar stilla, graset och traden har fortfarande frost pa sig...jaaatte fint och underbart kallt..inte kallt sa man fryser utan bara kallt som man blir rod i ansiktet, Sverige kyla...I LOVE IT! :D



Nej, nu ska jag satta igang och sortera fakturor...hej sa lange..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0