God dag

Nu sitter jag har igen pa internet café med min coca cola och vantar pa att Dani ska hamta upp mig, han ar pa gymmet som vanligt....har precis haft korlektion och det gick bra, min korskolelarare, Sara, vill att jag ska kora upp pa torsdag nasta vecka!!! Hoppas att jag kor lite battre tills dess och att jag kan klara uppkorningen forsta gangen, annars maste jag ta fem lektioner till och vanta en vecka innan nasta uppkorning och det betyder ju oxa mer pengar...

Igar var jag ledig och var bara hemma och slappa hela dagen, skoooont :D

Hoppas ni alla haft en trevlig helg, sjalv har jag bara jobbat som ni vet..:( Men jag har ju mina lediga dagar nu sa...:)

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gud så roligt att du börjat blogga gumman!! Kom en en sväng snart så jag får träffa dig!! Och uppkörningen kommer gå kanon! Puss

2008-11-18 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0