God morgon..

..eller jag kanske ska saga god formiddag, varit vaken i nagra timmar nu och jag antar att ni oxa har varit det, ni har sakert atit lunch allihopa redan, sjalv ska jag precis ata mellanmal..:) Hittade lite tutull i frysen som jag tog fram igar och som jag ska ata med ost nu...gott! :D

Igar var jag ledig och tillbringade hela formiddagen med att stada huset och stryka klader, pa eftermiddagen hade jag dubbel korlektion och det gick jatte bra tycker jag, bilen stannade inte en anda gang! Haha

Efter korlektionen akre vi till Guadarrama och skulle byta bromsklossarna pa bilen for dom tjuter sa otroligt mycket, men det visade sig att dom haller lite till tydligen sa vi ska byta dom vid nasta revision istallet..fattas 3000km tror jag och det blir val innan jul dar nagon gang sa da passar vi pa att byta dom da istallet...
Killen som jobbar pa verkstaden ar en kompis till Dani (darfor vi aker dit istallet for att gora det har i Segovia) och han hade en bil som han ska salja som han visa oss..det var en peugot 206 cab jaaaaatte fin, svart med svart/roda saten, jag provade den och den passade mig som en vante, otroligt snygg var jag i den bilen..haha..han saljer den for 7.000€ och Dani tyckte det var alldeles for dyrt for att vara den bilen..den ar fran 2006 och ar bensin..nar jag fick reda pa att det var bensin (ja, alla heter val bensin, men ni vet val vad jag menar..?!) och inte diesel vart jag lite ledsen..haha...det betyder ju att det ar valdigt dyrt i drift, speciellt att aka fram och tilbaka till jobbet for mig som bara aker inne i centrum, sen tror inte jag att jag kommer kunna kora "bensin" bilar haha, ovningskor med en diesel och det kanns "laskigt" med dom andra bilarna..haha, men det kanske ar en vanesak och nar jag val har korkort sa kommer jag val antagligen kora alla bilar....

Nog om min bil historia, jag sager hejda till "min" peugot och letar vidare...

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0