Riktig trakdag

ar vad det ar idag, usch..ar tillbaka pa jobbet igen efter min "lang ledighet"..sitter har och har AS trakigt, ater min fruktsallad som jag gjort pa paron, mandariner, kiwi och banan, som mellanmal...
Har saaaaa trakigt och har fortfarande tre arbetstimmar kvar...suttit har och last en massa bloggar, aftonbladet, och spelat massa spel, ingenting att gora har idag..vi har iof tva rum men dom ar ute och varit det hela eftermiddagen..

Pa mina lediga dagar har jag inte gjort nagonting alls och det var saaaa skont, bara slappat en massa..:) Forutom mina korlektioner saklart...vi var iof och bestallde mobler igar, bestalt en sangkarm (heter det sa?!) med tva bord och en tv mobel...allt for knappt 500€ med leverans och ihopsattning inkluerat! :D
Sa riktigt glad ar jag nu, kanns som om vi borjar fa ihop sakerna har hemma nu, "forradet" ar nu oxa kopt men annu inte uppsatt, och gardinerna jag fick av mamma ar uppsatta och tavlan som vi fick av Katarina och Markus ar nu ocksa uppsatt efter mer an ett ar!!!! Visste inte riktigt vart vi skulle satta den innan juh..:S Men battre sent an aldrig..:)
Vi slog som sagt var till och bestallde moblerna nu for erbjudandet ar bara till och med December och sen blir det dyrt igen..och eftersom vi ska aka och jobba pa ett par brollop i helgen sa far vi in dom pengarna da...vi kande att om vi inte koper natt nu sa kommer det aaaaldrig bli av, det var som sagt var kanon pris och dessutom kommer vi tjana dessa pengar nu i helgen (vi betalar inte foren moblerna kommer)...

Nu galler det bara att hitta en billig resa hem till Sverige ocksa sa ar jag gladast av alla...ser ut som om vi kanske maste vanta med att komma hem till Januari...vi ska jobba pa nyarafton och da far vi kanske pengarna till biljetterna iaf..:D
Letar som sagt efter billiga resor..:D

Nej, nu ska jag fortsatta spela "Mahjongg Solitaire", blivit helt beroende, och sa far jag ju tiden att ga...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0