SNÖ

J*kla skiiit vader!! Det har sporegnat och haglat hela morgonen/dagen men nu, tro det eller ej, sa SNÖAR det!!! Det har snoat non stop i en timme nu! Helt sjukt..vi hade ju for sjutton 25 grader varmt har om veckan! Jag har aldrig sett sno har i Spanien i april..!
Och jag som kopt var blommor och planterade dom har om dagen...dom lar ju do om vadret fortsatter sa har, jag som trode varen kommit for att stanna, att varmen kommit for att stanna...som sagt, helt sjukt ar vad det ar!
Nar Katarina var ner hit for tva ar sen i slutet av Mars borjan pa April sa snoade det lite grann uppe i bergen, men inte sa har mycket och inte har nere...men men, hoppas detta ar sista snon for i ar och att det slutar snoa innan jag slutar jobba, ska kora hem ikvall och jag har parkerat langst upp i en lerig backe, vill inte halka ner med bilen pa frusen lera eller "halka" pa blot sadan...hmm..
Hoppas ni har battre vader dar hemma..:)


Hotell tradgarden..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0