Alla Hjärtans Dag

God Eftermiddag!

Idag har jag gatt upp jatte tidigt (for att vara mig!) och utnyttjat dagen till fullo.
Jag vaknade vid 08:30 nar D gick upp, hans pappa kom och hamta honom klockan 09:00 och dom stack ner till Murcia. D har en duatlon tavling dar imorgon pa morgonen. Det ar en kval tavling for att fa kunna tavla i dom spanska masterskapen..dom har nagra deltavlingar utspridda over landet och dom basta ur varje deltavling far sedan vara med och tavla i de spanska masterskapen..
Hur som helst sa gick jag som sagt var upp nar dom akte, kvar i sangen till 09:30 ungefar, kunde inte sova mer..
Eftersom jag visste att jag hade bilen for mig sjalv over helgen sa kliade det sa i fingrarna efter att fa halla i ratten sa jag steg upp och tog bilen till grannbyn och tog en kaffe :)
Dar hade dom skidakning pa tv och sag svenskan (Maria?!) aka..och usch sa daaaalig hon var.. forst tva tabbar och sen ramla hon typ tva meter innan mal, da vart jag less, betalade min kaffe och akte hem..:)
Kandes nastan som om hon bara la sig ner och "ramla" for hon gjort dom dar tva tabbarna innan och skulle fa sa dalig tid...;)

Plockade undan lite hemma, diska och sa, ringde mormor och gratta henne pa fodelsedagen :D sen forsokte jag vila lite eftersom jag kom hem vid 00:30 i natt och kom inte i sang foren vid 02:30 sa var jag anda trott efter att ga upp sa tidigt..men det var omojligt att somna, lag och titta pa en massa "tjejserier", galler att passa pa nar man ar ensam hemma..;) och vila lite iaf..

Duschade och kladde pa mig och vid 14:00 akte jag ivag och tvattade bilen, var saaaa skitig efter all salt pa vagarna..riktigt duktigt av mig..sen akte jag till Eroski och kakade lunch dar, kebab! Suuuper gott..fast jag bestalde FEL, bestalde bara kott och sallad, jag som ville ha pommeserna..men men lite nyttigare iaf och gott anda..:)
Akte till baren har brevid jobbet dar jag parkerade och drack en kaffe och nu sitter jag pa jobbet...har fullt hus har idag sa det ar skont iaf, liiite mer att gora och helt ensam ar jag ju inte..:)

Hoppas ni alla far en underbar dag och att mormor far en underbar fodelsedag!

Massvis med karlek till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0