Fredag 28/2

Eftersom vi bada vaknade tidigt i morse sa passade vi pa att handla infor helgen redan pa förmiddagen...vi var i affären vid 10:30 och det ar en san bra tid, inte en enda människa i hela affären...vi brukar jämt försöka handla vid öppnings dax (10) eller runt lunch och en bit in pa eftermiddagen...14-17 da ar det inte lika stressigt och inga köer alls, for efter klockan 19 fram till 22 ar det OMÖJLIGT...
Jag köpte en ny kruka for att plantera om min yuckapalm (vad heter dom?!) i, den andra har blivit för liten...fanns bara fula krukor och jag orkade inte aka nagon annan stans, sa jag köpte en san dar vanlig orange lerkruka..vi hade lite bla malarfärg kvar hemma som jag malade krukan med sa nu vart den lite finare iaf och passar bra in i rummet..:)

D var ut och sprang en sväng innan lunch medans jag pysslade med min kruka och med maten, vi kakade lunch och sen var det dax for mig att aka och jobba..
Nar jag kom hit var hela Begoñas och  Ricardos familjer här..ingen aning om varför men alla var finklädda och satt och drack kaffe, sen visade det sig att de även atit lunch här! Dom stack inte fören framat 18:30, sen kom de tillbaka med lite mer avslappnade kläder och tog med sig en massa glas och tallrikar..som om dom skulle fortsätta festa lixom...jag har ingen aning om vad som hänt och jag ar riktigt nyfiken....bade Begoña och Ricardo fyller nämligen ar pa sommaren..det var en massa barn med oxa sa jag tankte att det kanske var nagons födelsedag..men det stämde heller inte...bade och R familjer vad ju där, deras föraldrar, syskon och syskonbarn sa jag tycker att det borde vara nagot som rör dom tva...jag är som en gammal skvaller tant, haha..men jag ar allt bra nyfiken...vilken liten snokis jag är..men jag tror de gift sig...kanske inte just nu..men iaf för inte sa länge sen..har nämligen sett ringar pa deras fingrar som jag inte kommer ihag att jag sett innan jul iaf..sen tror jag att hon ar gravid, Maria fragade mig innan hon slutade här om B väntade barn for hon tyckte det sag ut sa, jag sa att jag inte trodde det, men nu börjar jag tro det...
Nej men gud vilket daligt och jobbigt inlägg om mina chefers liv...usch...förlat..nu ar det nog om dessa tva....fy skäms pa mig!!

Trackback
RSS 2.0