Gillar, Gillar Inte

Egentligen tycker jag inte alls om Alla Hjartans dag...tycker det bara kanns som en dag som ar till for affarerna att tjana extra pengar pa folks bekostnad...sa mycket hjartan, blommor, chocklad och presenter etc etc..

Det ar manga som fragat D varfor han akte bort over en dag som denna, och manga som fragat mig vad jag ska hitta pa sjalv...
Jag skulle ju anda jobba och tycker inte om att fira denna dag sa varfor skulle han hoppa over en viktigt tavling bara for att det ar Alla Hjartans Dag?!
Jag foredrar att den som tycker om mig visar det varje dag istallet for en gang om dagen..for mig betyder det mycket mer att fa en present eller en bukett blommor en vanlig tisdag eller torsdag an just pa Alla Hjartans Dag..fast jag skulle ju inte saga nej till en present idag heller iof..haha..men som sagt, tycker det betyder mycket mer att fa na fint eller fa hora fina ord vilken annan dag som helst forutom idag, idag kanns det lixom lite "falskt" som om man lixom MASTE..
Men jag kan anda inte lata bli att tycka att denna dag ar lite sot iaf..idag nar jag parkerade bilen sa stod det ett brollopspar och tog brollopsfoton har vid kyrkan och de var saaaaa sota, gifta sig pa Alla Hjartans Dag...
Aven fast jag inte vill gilla denna dag sa ar det nog lite i mig som gor det iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0