2009

Jaha ja, sa nu var det Januari igen..2009 denna gang..gud vad fort ett ar gar!
Jag har som sagt var, som Mari sa (Danis mamma) avslutat 2008 arbetande och borjat 2009 pa samma satt, med jobb...
Jag slutade som sagt var har klockan 00:00, Juan (Danis pappa) var jaaaatte snall och kom upp fran Guadarrama bara for att hamta mig pa jobbet for att sedan kora mig till Guadarrama..Han lamnade av mig vid San Francisco vid 00:40 och precis nar jag kom sa borjade manniskorna ga ner till "discot", vi var dar tills 06:30 och jobbade..aven fast det var ganska lungt med inte sa mycket folk, sa vi kunde dricka nagra drinkar och umgas lite med...David och alla hans kompisar var oxa dar sa...
Vid sju kom vi ner till byn och sov over i Albinas lagenhet (Danis mormor)..jag gick inte upp foren vid ett pa nyarsdagen..sov ut till det sista...Dani hade gatt upp redan vid 10:30!!! Stack hem till hans foraldrar och duschade innan vi kakade lunch och tillbaka till Segovia for jag borjade jobba igen vid 16:00..sa som sagt var..min nyarsafton var mest bara jobb..men nu ska jag se till att gora na skoj for pengarna istallet..aven fast vi har en massa hal som maste fyllas..men natt ska vi nog kunna hitta pa..

Som sagt, hoppas ni hade en underbar nyarsafton allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0