Insnöade

Det var vad vi var i morse!!

Det snoade sa sjuuukt mycket igar, slutade nog inte snoa foren vid 00 tiden pa natten...i Segovia ar det lite vanligare med sno an i Madrid och igar var dom som sagt jaatte mycket sno i Madrid, inte snoaat sa mycket sen 10-12 ar sen..

Jag insag redan i natt att jag inte skulle kunna aka till jobbet i morse sa jag ringde Ricardo vid 00 for att forvarana honom..gick anda upp vid sju och at frukost i morse, forsoka aka ivag, men det var omojligt,..vi forsokte inte ens..ingen bil hade akt innan oss pa marken sa det var sa vitt och fint..:) men eftersom vi bara har nedforsbacke fran oss ner till vagen och med 10cm sno och sommardack sa lockade inte tanken sa varst mycket, vi gick ner till vagen nedanfor for att se i vilken skick den var i men det var lika daligt..sa jag ringde Ricardo igen och sa gick vi hem och sov igen..:) Gick upp vid 11 igen och at lite mellanmal (at ju frukost kl 07) kollade lite pa tv sen kom solen fram och en liten bil som skottade gatorna sa da forsokte vi aka ivag och det gick bra, kom hit till jobbet klockan 12:00, vilket betyder 4h sovmorgon:...:D WIIIIHIIII!!!  Vagarna ar som sagt var lite battre nu eftersom dom har skottat bort snon, men det ligger fortfarande jatte mycket kvar pa vissa platser, typ sma gator och sa...har vid hotellet ar det nastan omoligt att kora in och ut, eftersom det oxa ar nedforsbacke...men men..vi var se hur det ser ut fram emot eftermiddagen/kvallen..dom har sagt pa tv att det ska bli varmare grader nu sa vi far val se om snon forsvinner igen, bara det inte fryser till is, det ar det farligaste...nar jag kom till jobbet (12.00) var det -3 grader ute...

Vem vet..jag kanske ar "ledig" imorrn med..:)






Dom fyra forsta ar tagna vid sju tiden pa morgonen och den sista vid tolv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0