Let´s Dance & Körslaget

Innan jag kom hem hade jag ingen aning om vad detta tva program vad for nagot..eller jo, jag har ju sett de spanska vareationerna pa bada programen samt last om de svenska pa Aftonbladet..
Men nu efter jag vart hem och sett tre avsnitt av varje sa ar det ju inte samma sak som att bara lasa om det...nu vet jag hur de dansar och sjunger och jag har blivit fast...tycker det ar trakigt att inte kunna se finalen om korslaget ikvall, men jag hoppas Hanna vinner :)
Far val kolla upp det pa youtube annars..

Sag att inget dansande par akte ut igar da Magdalena tydligen blivit dalig?! Men ar nu pa battringsvagen, vad jag sett...
Jag tycker Morgan och Laila ar bast...Kitty tycker jag inte alls om, sa fjantig!
Sa igar satt jag som en fjant har pa jobbet och kollade aftonbladets minut for minut av Let´s Dance..sag att varldens starkaste man brot en stekpanna pa mitten, Laila hade en "Maggan tatuering", Morgan fick topp poang, Niclas hade fula klader m.m ...jag haller mig uppdaterad..:)

Sa ikvall hejjar jag pa "Genom eld och Vatten" med Hanna och hennes kor..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0