Tillbaka

Nu är jag tillbaka till Spanien fran Sverige, tillbaka till jobbet och till datorn, till bloggen...

Känns surt att vara tillbaka här och pa jobbet, pa jobbet har vi ingenting alls att göra...fick reda pa nu i eftermiddag att cheferna sagt upp min arbetskamrat..jag skrev pa mitt nya kontrakt igar iaf, sa jag ar säker ett tag till..men nu är det bara jag och dom...cheferna..trist!

Känns som att det var länge sen jag var hemma, länge sen jag hade semester, fast jag inte vart här i en vecka ens..kom hem till Segovia i tisdags, efter att stannat till hemma hos Danis föraldrar för att hämta upp Fox och bli bjuden pa god vitlökssoppa och köttbullar (fast dom är ingenting jamfört med svenska köttbullar, och speciellt dom hemmagjorda mamma bjöd pa)..började jobba igar och som sagt, känns som om jag redan behöver semester igen..usch! Men nu ar det bara helgen kvar sen ar jag ledig mandag tisdag, gäller att se framat ..haha

Bade igar och idag har jag kört överallt (fram och tillbaka till jobbet och fram och tillbaka för att dricka kaffe) men med Dani vid mig saklart..Han vill att jag ska öva sa mycket som möjligt för om en vecka ska han till Murcia över helgen och jag blir ensam hemma med bilen, han vill att jag ska känna mig säkrare innan dess..eller kanske ska säga, han vill känna sig säkrare haha..idag tankade jag själv till och med, ja det kanske later fjantigt och verkar enkelt, men jag har ju Aldrig gjort det förr sa det var skoj..:)
Känns bra att köra varan bil, skönt och enkelt...kanske beror mycket pa pappa (även om jag bara körde tva dagar lite grann...), känns som att jag hanterar kopplingen och pedalerna i sig mycket lättare nu och jag tror att det beror pa att jag fatt köra pappas bil som har hardare pedaler och är bensin och inte diesel :p Sa Tack Pappa.

Vill tacka er alla för en underbar semester och Sverige vistelse..tack Katarina och Andreas för en underbar dag i Sthlm, det var otroligt kul! Sa länge sen vi bara var vi tre och hitta pa natt, super skoj..det behövde jag verkligen..
Pappa och Carin, tack för en underbar bowling match, pappa: du förtjanade att vinna..;)
Mamma och Hakan för en trevlig kryssning och rund tur i Örebro..
Självklart gjorde vi mycket mer saker tillsammans, men jag kan ju inte skriva ALLT..:)

Tack vare er alla sa känns det lite lättare att kämpa pa här pa jobbet, med alla roliga och fina minnen färska i huvudet..:)

Tack till Maria och Jens (som sa snällt kom forbi Svenssons bara för att säga hej...) oxa som jag atminstone hann säga hej till, nästa gang far vi se till att ses na mer...Therese som böt sitt jobbpass och at god frukost med mig..

Och "Förlat" till er alla som jag inte hann träffa som jag gärna velat träffa..men ni vet om allihopa att jag tänker pa er även om jag inte hann träffa er...och ni vet ocksa om att det ar väldigt kort tid som jag kommer hem och det är mycket folk som ska träffas..denna gang har jag inte stressat upp mig utan njutigt utav att vara med familjen istället..verkligen njutigt med dom istället och inte sprungit ifran dom för att träffa kompisar som det blivit manga ganger förr...denna gang ville jag bara fa vara..bara fa vara hemma igen...de har fatt "lidit" andra ganger jag kommit hem, satt dom at sidan for att träffa kompisar..den här gangen var det deras tur..hoppas ni förstar och inte tar allt för illa upp....

Tack till er alla för att ni finns, för att ni finns där for mig...Älskar er alla!

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0