Aterfunnet pass!!

Igar fick jag ett mail av svenska ambassaden i Madrid att mitt pass fanns där! Vart sa glad att veta att de legat där hela tiden. Jag har letat som en tok efter det och tänkt att polisanmala det flera ganger för att sedan flera ganger glömma det, tur att jag inte gjorde det!
Skönt att veta att det inte vart pa vift och att det legat i goda händer.
Jag glömde det tydligen där nar jag hamtade ut mitt idkort i mars (!!!!).

Den här veckan var jag bara ledig igar och eftersom jag fick mailet pa eftermiddagen sa vart det för sent för att hämta ut det, sa nästa vecka är jag ledig onsdag och torsdag, da ska jag aka ner till Madrid och hämta ut det och passa pa att strosa runt i Madrid, det var ett tag sen, inte vart ner sen Mamma och Hakan var hit i Oktober :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0