Bloggtips

Eftersom jag skriver en ratt sa trakig blogg..jag skriver mest for/till familj och vanner och om mer personliga saker..sa ska jag idag rekomendera en blogg om Madrid som jag hittade for nagra veckor sen.
Hon skriver om sitt Madrid, och om sant jag inte orkar skriva om ;)
Sa, om du ar intresserad av Madrid och vad du kan hitta pa dar, eller helt enkelt bara vill veta hur det ar att bo dar sa ska du kika in här.
Det finns mycket lasvart och roligt, som det här som jag tycker stammer sa bra..hehe..fick mig ett gott skratt!

Trevlig lasning!


Kommentarer
Postat av: La Madrileña

Men vad gulligt av dig! Gracias :-)))

2011-12-21 @ 12:47:11
URL: http://franmadridtillhimmelen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0