Tillbaka?!

Det är nu nästan ett ar sen jag skrev sist..i samma vända som jag böt jobb...eftersom jag fortfarande inte har nagon dator hemma sa har det inte blivit nagon uppdatering...vet inte om det kommer bli mycket uppdatering heller...men jag kände helt enkelt för att skirva lite nu....är pa jobbet, jobbar natt den här helgen och ja..kände helt enkelt bara för att skirva lite...:)

Sa... vad har da hänt detta ar? En liiiiten uppdatering:

- Jag lämnade ÄNTLIGEN det andra jobbet, pa egen vilja..sen kom PANIKEN, jag hade ju själv lämnat jobbet och     fick därfor inte rätt till A-Kassa och sa som arbetsmarknaden ser ut här just nu sa var det kanske inte det bästa att göra..MEN jag hittade ett nytt jobb TRE dagar senare!! Jag är kvar har och trivs suuuuuper bra!! Det finns negativa saker här med saklart..men de bra övervager mycket! :)

- D var tvungen att sluta med Triatlon da hans andra knä sket sig..men han forsatte med simning och det gar bra...langdistans i hav/sjö/flod/a...

- Huset är fortfarande "halvklart", vi har varken byggt muren eller lagt plattor pa baksidan...kanske i ar?

- Men det bästa och största som hänt är nog att jag blivit moster till världens finaste Astrid..!! Och snart äntligen kommer jag fa traffa henne för första gangen...!! :)



                                                           Vi hörs när vi hörs!

 

Trackback
RSS 2.0