Fin besök

Nu ar det klart!
Overraskningen som jag pratade om har om dagen.
Varldens basta systeryster och varldens basta systerdotter kommer ner!!
Katarina och Astrid kommer ner och halsar pa mig den 27 Juni och aker hem den 4e Juli...kan man fa en battre fodelsedags present sa sag!! :) 

Jag som ar ledsen over att inte kunna se Astrid sa ofta som jag skulle vilja och sa kommer min generosa syster ner och halsar pa mig just darfor att jag ska kunna fa traffa Astrid som vaxer sa fort..ar det inte snallt, generost och oegostiskt sa sag!! :D


Men innan dom kommer sa far jag ju besok av Jens och Elin, som kommer ner sista veckan i Maj..sen sticker jag och Dani ner till Tarifa forsta veckan i Juni..sen kommer som sagt var systeryster ner och dagen efter hon akt hem, den 5e Juli kommer varldens basta mamma med varldens basta morforaldrar ner, forsta gangen for morfar! Som for ovrigt fyllde 70 idag (las igar), GRATTIS!!

Sa det blir en fullspackad men rolig och underbar sommar med massa fin besok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0