Nu startar vi dagen

Var upp tidigt imorse, akte iväg och köpte färskt bröd och sötsaker, för D som den sanna spanjor han är tycker om att avsluta sin frukost med nagot sött.
Köpte apelsiner och gjorde färsk pressad juice, rostade bröd, gjorde tomatröra och skar av lite kött av vart fina ben innan jag  väckte D för frukost.
 
 
Nu snart ska jag ta en laaaang promenad med hunden hade jag tänkt, äntligen har värmen lagt sig lite och det är behagligt skönt ute och lite molning, perfekt promenad väder!
 
Vi har haft en VÄLDIGT varmt Agusti manad. Det har vart upp emot 40ºC varje dag och runt 30ºC pa nätterna,
vi har knappt kunnat sova pa nätterna fast vi har haft fläkten pa non stop.
 
Igar när vi gick och la oss var det "bara" 23ºC, sa underbart skönt!! Jag tyckte till och med det var lite kallt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0