Spansk Mjölk

Häromdagen skrev Annika om spansk mjölk och jag haller haller med henne fullkommligt!
Det smakar ingenting alls och jag själv tycker inte att den blir tillräckligt kall.
Lättmjölken smakar vatten och "standar mjölken" smakar som grädde utspätt med vatten typ..
Vi köper mellan mjölken och jag dricker nog bara mjölk i kaffet...nan enstaka gang som jag dricker "ren mjölk".
 
Bland det första jag gör när jag kommer hem till Sverige är att dricka ett stort, kallt, smakrikt glas mjölk!
Jag älskar att dricka mjölk till maltiderna i Sverige! Mums!
 
Jag blev tipsad utav henne att köpa "färsk" mjölk och idag slog jag till.
 
Bada paketen är köpa idag, den till vänster är kylvara den högra är inte det..kolla vilken skillnad det är pa utgangsdatumet men ända hur lang till den färska mjölken är giltig!!
 


Aterkommer efter att jag smakat den färska mjölken!

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Du och jag mot spanska "mjölken"! Hoppas att jag inte har skruvat upp förväntningarna för mycket. Du skulle jämföra med en flaska Asturiana-mjölk, då skulle du garanterat bli nöjd med färskmjölken.
Jag dricker också en himla massa mjölk när jag är i Sverige. Måste ju passa på.

2012-08-31 @ 03:13:58
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0