Madrid

Igar tog jag med mig Henar in till Madrid och hämtade ut mitt pass!
Det var tänkt att vi skulle ta en sväng pa stan, kolla in affärer och sa..men inte kom jag ihag att rean redan börjat i Madrid (i Segovia börjar den nästa vecka!). Vad med folk och hysteri överallt!!
Vi sket i shoppingen och gick en liten "tapas runda" istället! :)
Vi gick pa alla typiska turiststallen!! Plaza Mayor och sen en sväng pa "Mercado de San Miguel", har varit utanför där tuuuuusen ganger men aldrig gatt in, aldrig intresserat mig för det, men igar gick vi in där. Jag förstod redan när vi kommit innanför dörren varfor D aldrig tagit dit "los suecos" (som han kallar er alla ;) ), det är ett sant ställe som han hatar och ni skulle älska! Sa mycket folk (mest turister!). MEN, det är ett ställe som Mamma skulle älska!! Sa kanske har du tur, och att jag tar dit dig nästa gang ni kommer ;)

Trackback
RSS 2.0