Dag 2 - I min handväska

Jag är av samma mening som Annika och tycker handväska later sa tantigt!
Jag skippar hand och kallar det väska, sa i min väska finns det nycklar, mobil telefon, näsdukar, planbok, tuggummi, ibuprofeno, bläckpennor, gammla kvitton, linsvätska och fodral, harsnoddar, harnalar,
läppbalsam (3st!), solglasögon och nu när det är kallt även vantar.
 
Just nu använder jag denna väska, min höst väska, inköpt pa Lindex i sommras
Lite av det som finns i min väska
Solglasögonen är glömda pa jobbet eftersom det regnade när jag akte hem idag och knappast behövde dom,  mobilen använder jag för att knäppa kortet..snart är det även dax att köpa ny planbok, den är bade nött och gar inte att stänga da knappen latsnat.
 
Det svarta till höger är mina favvo vantar.
Dom köpte jag i Sverige för mer än 10 ar sen. Läder. Och som dom hallt sig, i vatt och torrt!
D skrattar jämt at dom för han tycker jag ser ut som en playmobil gubbe med dom..alternativt ett litet barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0