Dag 6 - Tanken bakom mitt bloggnamn

Hmm..jag kom in i bloggvärlden fran resedagboken, där jag hade mitt eget namn, Ulrika, fast med nagra siffror efter
Jag försökte hitta nan domän med Ulrika men det var omöjligt, försökte en hel del annat ocksa men vart fast och i "ren panik" fick det bli detta.
När jag var nyfödd och mina föräldrar fortfarande inte hade gett mig nagon namn blev jag kallad för "Tösen Borell" och pa den vägen är det..
Borell var min mammas efternamn som ogift och var ocksa mitt efternamn tills jag fyllde ett och jag da fick min fars otroligt exotiska efternamn, Carlsson...hittade ingen domän ledig med det heller..
Sa, sa stor tanke bakom namnet är det inte..det bara blev sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0