Magsjuka

Gud vilken morgon!
 
Jag jobbar natt den här helgen. Kom hem strax innan 8 och hoppade i säng direkt, klockan 9 blev jag väckt av D som ville ha skjuts till akuten pga magont!
Jag gick upp och skjutsade honom dit saklart. Han blev inlagd direkt, maste stanna över natten, minst 24h med dropp. Jag kom hem strax innan 11 igen och stupade i säng, nu har jag precis vaknat och väntar pa att lunchen ska bli klar sen aker jag och tillbringar lördagseftermiddagen pa sjukhuset, brevid min käraste.
 
Hoppas ni andra har en bättre lördag framför er

Kommentarer
Postat av: Ella

Åhnej, hoppas att det inte är något allvarligt. Kramar om

Svar: I bästa fall är det magsjuka och i värsta fall salmonella. Han blir inlagd tills pa mandag atminstone och imorrn pa eftermiddagen far han provsvaren. Sag att din lilla tös inte var sa mycket bättre hon :( Hoppas hon mar bättre. Kram!
Ulrika

2012-11-03 @ 16:48:13
URL: http://lillenor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0