30 - Dagarslista

Jag gör som Annika och kör en 30- dagarslista.

Hon pabörjade sin för ett tag sen och nu ska jag försoka mig pa det hela

:)


Dag 1: 
Presentera mig själv
Dag 2: I min handväska
Dag 3: Smeknamn jag har och varför
Dag 4: Mitt hus
Dag 5: Det här hade varit najs att äta idag
Dag 6: Tanken bakom mitt bloggnamn
Dag 7: Något jag ångrar
Dag: 8: Min favoritfödelsedag
Dag 9: Min favorittid på året
Dag 10: Min dag
Dag 11: Det här upprör mig
Dag 12: Det här får mig att gråta
Dag 13: Det här får mig att må bättre
Dag 14: Favorit-superhjälte
Dag 15: Tio dödssynder
Dag 16: Mitt badrumsskåp
Dag 17: Min familj
Dag 18: Min tro
Dag 19: En första
Dag 20: Något jag längtar efter
Dag 21: Mina rädslor
Dag 22: Någon jag skulle vilja byta liv med, för en dag
Dag 23: Min favoritbok
Dag 24: Ett ögonblick
Dag 25: Mitt motto
Dag 26: En ovana
Dag 27: Mina gummistövlar
Dag 28: Något jag inte klarar mig utan
Dag 29: En bild från en tid jag saknar
Dag 30: Mina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0