Dag 1 - Presentera mig själv

Jag föddes den 25e Juni 1984 pa Akademsika sjukhuset i Uppsala
Där bodde jag (ja, i Uppsala alltsa, inte pa sjukhuset) tills jag fyllde 6, da flyttade vi till Knivsta
Där bodde jag tills jag var 19 och fick för mig att aka till Spanien i nagra mander (där jag sedan blev fast).
 
Jag älskar att resa och upptäcka nya ställen, sova och läsa.
Försoker lära mig att tycka om att idrotta, är pa god väg.
 
Tycker om att vara för mig själv, hemma eller strosa pa stan, ingenting D förstar sig pa, men jag behöver egentid ibland (ofta) och jag tycker om det.
 
Jag har alltid varit petig med maten men blivit otroligt mycket bättre sen jag flyttade till Spanien.
 
Jag har alltid varit väldigt blyg ocksa, men blivit mycket bättre pa det med sen jag flyttade till Spanien.
 
Jag hatar fästingar och ogillar falska människor.
 
Jag är väldigt lat inom vissa omraden och stör mig inte pa mycket i livet, tar sakerna som dom kommer..
Jag är väldigt klantig och ramlar/krockar ofta.
Jag är (nästan) alltid glad och försoker se det positiva i det hela.
 
Jobbar som hotell receptionist, det var väl inte min dröm direkt, men det är okej och jag trivs bra..
Önskar att jag hade ett drömyrke, men det finns tyvärr inget jag brinner för.
 
Ja, det var lite om mig..
 
 

Kommentarer
Postat av: K-L

Roligt att få veta lite mer om dig. Vi bodde i Uppsala i fem år innan vi flyttade till El Puerto 2004.

Svar: Har för mig att jag läst att din älste föddes i Uppsala?
Ulrika

Postat av: Casa Annika

Kul att du också listar! Jag behöver också egentid. Får jag det inte under dagen tar jag det på natten när jag borde sova.

2012-11-08 @ 01:37:56
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0