Simningen för välgörenhet och födelsedagsfirande

Simningen gick bra, vi kom dit strax efter klockan 01.
D böt om och värmde upp medans jag tog en promenad till macken som är öppen 24h..jag tog en promenad dit för att pigga upp mig lite i den kalla luften och köpa nagra tidningar och snacks för att halla mig vaken hela natten.
 
Han började simma strax efter klockan 02 och simmade till klockan 08..han var upp och kissade en gang men annars lag han i vattnet hela natten..jag höll mig vaken och det var som tur var fler folk där med oss (livräddare etc) och sa hade dom musik pa hela natten ;)
 
Han har fatt mersmak och vill nu simma den 4e Januari under sex timmar i Torrelaguna (Madrid) ocksa..sa han har tänkt att börja träna igen redan i eftermiddag..
 
Innan start
Första timmen hade han sällskap, D i gul mössa
Efter all simningen gav dom pengarna dom samlat in och sa akte vi hem och sov..
(Han ser helt uppsvullen ut, hehehe..)
 
Vi kom hem strax innan nio och sov till lunch, da akte vi till Segovia för att ga "barrunda", vi tog nagra cañas och firade Ds födelsedag.
 
Vi kom hem runt sju igen, tog en promenad med hunden för att friska upp oss lite, försöka halla ut sömnen, vi var dödströtta..till slut somnade vi strax innan nio och sov gott till söndag morgon.
 
Pa söndagen akte vi till Guadarrama för att fira svärfar som fyllde ar den 4e
(och som (förtids) pensionerade sig samma dag!) och D saklart som fyllde ar den 7e.
 
Vi blev bjudna pa lite plock till förätt och sen smarrigt kött till varmrätt och massvis med sma bakverk till efterrätt.
 
lite utav plocket ;)
 

Vi stannade kvar hela dagen i Guadarrama och kom inte hem fören efter midnatt, en trevlig dag helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0