Tillbaka i Spanien

 Nu har jag varit här hemma i Spanien i snart en vecka.
Haft fullt upp med jobb och andra syselsättningar.
D är nämligen med och organiserar halvmaran här i Segovia som gar av stapeln pa söndag sa de har haft/har fullt upp nu dom sista veckorna och jag som snäll flickvän har hjälpt till lite jag med..
 
Sverige resan var underbar med massa tid för familjemys!
Jag har aldrig varit hem sa länge i sträck som denna gang sa det var trevligt.
Lillis var ledig, syster mammaledig och mamma sjukskriven sa jag fick verkligen tid att umgas!
Jag hann till och med flyga ner till Lillis och Mikaela i Kalmar denna gang, supermysigt!
Det värsta att vara i Sverige sa länge?
Att komma tillbaka till Spanien och upptäcka hur daligt det egentligen ligger till här!
Med kris och sant, hela situationen, det hade jag förträngt i "fina" Sverige.
 
Nagra dagar i Kalmar:
 
Vi njöd av goda middagar men ännu bättre sällskap.
Lillis är lika glad som alltid över att vara med pa kort..
Vi köpte en pulka och stjärtlapp en dag och begav oss ut till backen. Som tre sma barn tjöt vi av skratt!
 
 
 
 
 
I deras gästrum stod det här smickrande kortet..jätte fint! Taget i Madrid för kanske 5/6 ar sen
(Vi ser sa vita ut eftersom jag tog kort med min kamera pa ett kort i en fotoram..blixten ni vet..)

 
Sen massvis med mys med mosters sörkorv i Stockholm! Sa stor, växer sa hon knakar!
 

 
Jag flög tillbaka den femte och syster hade BF den sjätte men det kom ingen bebis varken innan eller än sa länge heller..si vi väntar med spänning!
Jag som trodde att pappa kanske skulle fa ett barnbarn i present da han fyllde ar den nionde, men icke sa nicke.
Astrid väntar pa bebis, men tills dess myser hon med magen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0