Komplimang

 
Sitter och slösurfar lite, är pa jobbet och väntar pa att dom sista nattsuddarna ska komma och lägga sig.
 
Satt och tittade upp kommentarer om hotellet där jag jobbar och hittade en som var om MIG, inte en generell kommentar utan om mig!
 
 
 
Översättningen blir ungefär:
"Tjejen i receptionen, svenskan, mycket uppmärksam, trevlig och härlig"
 
 
Satt skönt för själen att "höra" lite gott.
Nu har jag ork att sta ut nagra nätter till.
Jag är inne pa min fjärde natt nu och har fem (!) kvar innan jag tar ledigt en hel helg!

Det var länge sen jag hade en hel helg ledig, förr var vi alltid lediga fredag, lördag, söndag
(ibland mandagen ocksa) en gang i manaden men sen uppsäggningarna i December har vi inte fatt nagra lediga helger.
Men nu sörrni, nu har jag nypt at mig en helg.
Vi ska upp till Gijón.
D ska skjuta saklart, jag ska turista lite, äta och dricka gott!
:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom i Connecticut

Vad roligt med lite beröm, det är du säkert värd. Sträck på dig!

Svar: Tack! :)
Ulrika

2014-04-06 @ 03:45:16
URL: http://grrringo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0