Ny Bil

 
Vi blev som sagt var av med var bil i onsdags.
Redan dagen efter, pa torsdagen, ringde banken och sa att vi hade tid hos el notario för att skriva under lanet och pa fredagen hämtade vi den nya bilen!
 
 
Det är en SEAT och jag som aldrig trodde att jag skulle äga en SEAT är mer än nöjd!
Än sa länge är vi nöjda och har inte hittat na större fel pa den förutom jag, som stör mig lite, pa liten förvaringsplats..
Picasson hade ett stoooort handsfack, större bageutrymme och sma luckor under golvet vid baksätet.
Men det är väl kanske som D säger, det behövs inge mer, vi hade bara skit där ända,
jag vänjer mig nog snart med utrymmet i den här med.
 
Allt annat är bara positivt!
 
Vi har knappt haft den i en vecka ännu och imorrn inviger vi den med en langresa.
Vi ska som jag nämn innan ner till Cádiz över helgen.
 
Mer om det senare, nu ska jag lägga in en slutspurt här pa jobbet för klockan sju aker jag hem och hämtar D och sa aker vi söder ut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0