Ultra Trail Solidaria 7 Playas

 
Pa söndagen var det dags. Dags för loppet som D förberett sen vi kom hem fran Sverige i Mars.
 
Jag var nog mer nervös än honom när starten gick, 51km pa sandstränder, helt galet! 
Jag vet att han är hard och lite galen men jag var orolig att han inte skulle fixa det, men det gjorde han saklart!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi visste att det blaser ganska mycket nere i Cádiz, men herregud vad det blaste!!!!
Det blaste mycket hela helgen men pa söndagen var det fruktansvärt, tyckte sa synd om löparna,
men dom kom alla i mal.
Till och med alla som bor där nere klagade pa vinden.
 
Har inte sa jätte manga bilder da jag filmade när han sprang förbi.
 
Jag stod i start sen körde jag iväg till km 9.6 där första kontrollen var, pa väg till Cádiz.
Dom sprang ner till Cádiz och kom förbi pa samma plats igen, sen sparang dom ner till Punta del Boquerón och förbi samma kontroll en tredje gang men da hade jag redan kört ner till start och malomradet igen för att vänta där.
 
 
 
 
Han sprang pa 4h 28 min.
Hamnade pa tredje plats i sin kategori (senior) och pa plats tolv i den allmäna kategorin.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0