Farsdag

 
Igar var det farsdag här nere i Spanien, Ds föräldrar kom till Segovia och bjöd oss pa lunch.
 
 
 
 
 
 
 
 
Som en kompis till mig fragade pa Instagram, borde inte VI bjudit honom pa lunch eftersom det var farsdag?
Jo, kanske det..men D var upp till Gijón förra helgen, han bjöd med sin pappa upp och nu ville hans pappa bjuda tillbaka genom en lunch pa farsdag
:)
 
Jag kunde tyvärr inte följa med upp till Gijón eftersom jag var tvungen att jobba.
 
Men mellan jobbpassen medans D var borta passade jag pa att mala om vart sovrum, överraskade honom.
Bade väggar och tak blev malat, det blev väl kanske inte perfekt, men iaf bättre än innan.
 
Mycket tuffare än jag trodde eftersom vi har "knottriga väggar och tak", min dröm är att ha släta väggar!!
Jag hade först tänkt att ta bort det där "knottriga" själv men det far nagon annan göra...
...nagongang i framtiden...
 
Vilken träningsvärk jag hade i ryggen efter allt malande!!
 
Nästa gang anlitar jag en malare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0