Besöket

 
Syster med familj har ju varit här i nagra dagar. 
Dom kom förra mandagen och akte i fredags.
 
Sa mysigt att ha dom här, och SA TYST det är nu.
 
Det är första gangen de alla fyra vait här samtidigt. 
Syster har ju varit ner med barnen själv när de var bebisar,
med Astrid när hon var 6 manader och med Holger när han var 9 manader.
Nu är de 2 och 4 ar och sa mycket bus det blivit!
 
Det var jätte varmt dagarna innan dom kom och pa mandagen när dom kom var det nästan 40ºC och alldeles kvaft ute! Dagen efter kom det lite regn och graderna sjönkt jätte mycket, det var fortfarande sol ute men blaste mycket och luften var kall. Ganska skönt iaf, att kunna vara ute mer, bara lite mer kläder pa.
 
Mycket bus och lek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att ga ut med hunden var en favorit
 
 
 
 
Sa imponerad pa hur de äter de här sma, de testar allt och är inte rädda för natt. De äter bättre än vad jag gör!
De testade paella för första gangen och Astrid smakade (och tyckte om) snäckor, skulle aldrig vagat göra det vid hennes alder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ds föräldrar var här pa middag sista kvällen, vi grillade och Holgers favorit var chorizon, lite otippat tyckte jag!
Glass i alla dess formen och smaker var självklart ocksa en favorit hos de sma.
 
 
 
 
 
 Vi var iväg till Faunia en dag ocksa.
Jag glömde dock batteriet till min kamera hemma sa det blev nagra daliga mobilbilder istället..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som jag saknar dom redan och som jag vant mig vid att ha dom nära, deras bus och deras skratt. 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0