Helgen

 
Har jobbat hela helgen och därimellan har jag städat hemma, rensat baksidan pa skräp och ogräs
och akt fram och tillbaka för att plocka upp bilbarnstolar och sängar till barnen, himla mycket saker som
dom sma behöver och som jag saklart inte har, men har underbara vänner som ställt upp med sant!
Nu är det bara nagra timmar kvar av mitt arbetspass och tills min mini semester börjar.
 
Imorrn pa eftermiddagen aker vi ner till Atocha (Madrid) och hämtar upp syster och hennes familj som kommer med tag fran Torrevieja, sen blir det mys hela veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Vad mysigt med besök! Har ni det varmt därnere nu? Jag pratar med mina vänner i Valladolid ibland och det är inte annat än att man längtar tillbaka då och då.

Svar: Sa kul att du börjat blogga igen, vart in och läst trots att jag som alltid är dalig pa att lämna kommentarer, stort grattis till lille E!! Vi hade det ganska varmt för ett par veckor sen, runt 40ºC men det har som tur var sjunkigt nu och det har varit lite smakyligt trots sol, skönt tycker jag! :) Jag hoppas att du fortfarande trivs i Sverige och att allt med lille E gar bra! Jag hade det jätte mysigt med besöket! :)
Ulrika

2015-05-23 @ 10:43:59
URL: http://forskrackligaharligheter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0