Det man inte ser

Ni ska bara veta hur mycket man ser och hur mycket som händer pa ett hotell
Det man "inte" ser eller "inte" hör
Jag antar att ni kan tänka er en och annan sak
Det händer roliga saker, konstiga saker, fruktansvärda saker etc
 
Jag har självklart tystnadsplikt och far inte berätta..
 
Jag är i chock just nu och kanske är jag väldig godtrogen ocksa..
Visst har jag sett folk som kommit och vänsterprasslat och sa vidare...men inte som idag!
 
 
Utan att nämna namn kan jag väl berätta...ska vi säga en historia...
;)
 
X och Y är pa fest pa ett hotell (+ massvis med folk).
Y har ett rum över natten
X och hans fru (med deras dotter pa nagra mander) har varit pa festen
Xs fru och dotter aker hem, X fortsätter festa med vännerna..helt okej..inget konstigt..
 
Efter nagra timmar kommer X till receptionisten och ber om pengar, han har inga kontanter, R kan och vill inte ge honom pengar..
 
X: Finns det ingen bankomat här? Jag vill ha kontanter...ge mig!
R: Nej, det finns ingen bankomat här och jag kan inte ge dig nagra pengar. Varför vill du ha kontanter här och nu?
X: För att festa
R: Du kan ta ut pengar i centrum där du ska festa, vägg i vägg med barerna
X: Jag vill festa här.. bjuda hit vänner pa drinkar
R: Om du vill ha drinkar sa serverar jag gärna och sätter upp pa notan
X: Nej, ring en taxi jag aker till centrum och tar ut pengar
 
R laser upp dörren, släpper ut X och tror inte han ska komma tillbaka
 
15min senare kommer X med en blond tjej.
 
(X är känd i sin stad, under 30, gifte sig pa hotellet sommaren förra aret, fick en dotter nu i sommar som snart ska döpas pa hotellet)
 
R blir arg och ledsen, även om det kanske bara är en kompis sa är det inte okej att hämta upp en tjejkompis med taxi kl 05 pa natten. Medans din fru och dotter ligger hemma och sover.
 
5min senare kommer Y ner. Trött och arg. X har tagit beslag pa rummet. Blondinen var ingen vän,
inte ens en bekant...blondinen var en hora, och som hon själv sa, hade kommit dit för att k*ulla.
 
X akte hem efter en kvart, blondinen var kvar i ytterligare 30 min...
Var inte Y arg och tyckte att detta inte var okej?!
 
R som är bekant med bade X och Y (även bekant med respektive fru/flickvän) blev mycket besviken
när hon sag tjejkompisen, den blonda, komma klockan 5 pa natten...
men ännu mer besviken blev hon när hon upptäckte hur blaögd hon varit och hur (en del) män egentligen fungerar...
 
Colorín colorado este cuento se ha acabado
 

Kommentarer
Postat av: La Madridleña

¡¡¡Usch!!! Visst är den sidan av Spanien hemsk. Du skall bara veta vad som händer pa svensexorna här i Spanien... Jag har hört att 75% av den spanska manliga befolkningen gar pa puticlubs...(bordeller/horhus)

Svar: Jag vet, det är hemskt! Har ocksa hört det..men jag har aldrig direkt sett det förut...först nu.. Jag far ont i magen bara jag tänker pa det. Det är en sak som jag nog aldrig kommer första mig pa..hur upptagna/gifta män kan göra sa...
Ulrika

Postat av: Casa Annika

Ja, det är väl märkligt hur vanligt, och accepterat, det är att köpa sex här. Att män köper sex.

Svar: Ja, visst är det! Det sker sa öppet. Och när det är svensexa som La Madrileña säger sa är det ofta det skryts om det...(?)!!
Ulrika

2012-10-06 @ 17:22:28
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0